با کت تک زنانه چی بپوشیم؟| کالاتیتر

با کت تک زنانه چی بپوشیم؟
خلاصه

کت تک زنانه با رنگ های متنوع کار شما را برای رفتن به مهمانی ها آسان میکند. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که کت زنانه باعث رسمی شدن استایل شما می شود و یا کت تک زنانه با چه استایلی زیبا می شود، با ما همراه شوید تا نکات مهمی را در اختیارتان قرار دهیم.

1400/12/15
12376 بازديد
با کت تک زنانه چی بپوشیم؟

استایل با کت تک زنانه 

کت تک زنانه، را به دو صورت اسپرت و رسمی میتوانید ست کنید و دو استایل کاملا متفاوت و شیک داشته باشید. بسته به شرایط و موقعیتی که در آن قرار میگیرید ست خود را انتخاب کنید. خرید کفش و شلوار مناسب با کت تک زنانه، از مهم ترین نکاتی است که اگر به آن دقت نکنید استایل شیک و زیبایی نخواهید داشت.
با پوشیدن کت تک ظاهری جذاب و شیک خواهید داشت. شرط داشتن استایل شیک، ترکیب درست و دقیق مابقی ست و انتخاب درست رنگ ها است.

استایل با کت زنانه

کت تک زنانه با دامن

برای داشتن یک استایل زیبا و شیک می توانید کت تک را با یک دامن ماکسی بلند ترکیب کنید. در این نوع استایل استفاده از اکسسوری هایی مثل رومانتویی های بلند و کیف های دستی کوچک را فراموش نکنید.

کت تک زنانه با دامن

کت تک زنانه  با پیراهن کوتاه

برای رفتن به یک جشن تولد و یا دورهمی دوستانه، یکی از کت های تکی ساده را با پیراهن های کوتاه ست کنید. با این ست زیبا و جذاب می توانید از اکسسوری هایی مثل کلاه و گردنبند نیز استفاده کنید و زیبایی استایل تان را دو برابر کنید.

کت تک زنانه با پیراهن

کت تک با اورال

پوشیدن سرهمی یا همان اورال، سن شما را پایین تر می آورد و استایلی زیبا و جسورانه به شما میدهد. اورال ها طرفداران زیادی در بین خانم های جوان پیدا کرده اند. سرهمی های جین و یا رنگیرا با یک کت تکی ست کنید و با پوشیدن کفش پاشنه بلند ستخود را تکمیل کنید.

کت تک زنانه با اورال

کت تک زنانه با پیراهن ماکسی

برای رفتن به یک مهمانی ویژه، یک پیراهن ماکسی و یک کت تک را ست کنید و یک استایل شیک و خیره کننده داشته باشید.این ست زیبا با کفش پاشنه بلند و کیف دستی یا کمری کوچک تکمیل می شود.

کت تک زنانه با پیراهن ماکسی

کت تک با شومیز

یک کت تک اسپرت برای ست های بهاره لازم و کاربردی است. کت تکی را با رنگ های شاد و پاستیلی در فصل بهار با یک شومیز سفید ساده ترکی کنید و یک کتانی سفید تکمیل کننده این استایل خواهد بود.

کت تک زنانه با شومیز

کت تک زنانه با تی شرت

برای پوشیدن کت تک با تی شرت، باید به بعضی نکات توجه کافی داشته باشید. برای مثال کت تک را تنها با تیشرت های بدون طرح و ساده ست کنید.

توجه به رنگ ها در انتخاب کت تک زنانه

تنوع در انتخاب کت های تکی به اندازه ای زیاد است که شاید نتوانید از بین این همه تنوع انتخاب کنید.

توجه به رنگ ها در انتخاب کت تک زنانه

کت تکی سفید

رنگ سفید از رنگ های دوست داشتنی و پرطرفدار است که میتوانید به راحتی آن را با تمام رنگ ها ست کنید. ترکیب کت تک سفید با رنگ هایی مثل بژ، کرم، آبی روشن، بنفش، نارنجی و صورتی یک ترکیب عالی و شیک است.

کت تک مشکی

ترکیب رنگ مشکی با رنگ سفید بهترین انتخاب است. تضادی که بین این دو رنگ به وجود می آید، زیبایی استایل شما را بیشتر می کند. رنگ های سرخابی و زرد نیز می توانند ترکیب رنگی خوبی با رنگ مشکی داشته باشند. انتخاب رنگ های خنثی مثل رنگ شیری و کرم نیز انتخاب خلاقانه ای خواهد بود.

کت تک آبی

اگر به دنبال یک استایل شیک و زیبای بهاره هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب رنگ ها ملایم مثل رنگ آبی روشن است. با انتخاب یک کت تکی به رنگ آبی ملایم و ترکیب آن با رنگک های خنثی، یک استایل زیبا و شیک مینیمال داشته باشید.
ترکیب رنگ آبی ملایم با رنگ زرد نیز یک ترکیب شاد و زیبا استکه ست شما را از حالت ملایم و مینیمال خارج میکند.در این ست پوشیدن شلوار جین را فراموش نکنید.

 

انتخاب شلوار با کت مشکی

برای داشتن استایلی اسپرپ از شلوارهای جین در طرح های مختلف استفاده کنید. اما برای داشتن استایلی رسمی و یا کلاسیک، از شلوارهای پارچه ای شیک و قد نود و یا دمپا انتخاب کنید.

کت تک زنانه با شلوار دمپا

کت تک  با شلوار کتان

برای پوشیدن کت تک زنانه با شلوار کتان، بهتر است از رنگ های متضاد استفاده کنید و از پوشیدن شلوارهای طرح دار در این استایل دوری کنید. شلوارهای طرح دار با کت تک استایل جذاب و زیبایی به شما نخواهند داد.

کت تک زنانه با شلوار کتان

کت تک با شلوار جین

از پرطرفدارتیرن شلوار ها که معمولا با تمام استایل ها شیک می شود، شلوار های جین هستند. ترکیب شلوار جین با کت تک زنانه اسپرت یک انتخاب درست و دقیق برای استایل های شیک و اسپرت است. بهترین انتخاب برای این سبک پوشش، کتانی های اسپرت است که استایل شما را کامل تر می کند.

کت تک زنانه با شلوار جین

 

با کت تک زنانه چی بپوشیم؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟